Wednesday, April 21, 2010

Bab 10 - Soalan bodoh..

Sape anda?
farock.. umo 23.. lahir kt klang tp aku dak perak.. seorg grphic designer kadang2 menjadi wonderpet sbgai hobi.. (maksud selamatkn binatang la)

Anda sedang buat apa sekarang erk?
jwb soalan bodoh ko.. smbil dgr lagu lady gaga.. lady gaga? lady gaga versi metal la ngek.. THE DEMONSTRATION - Bad Romance

Lagu peberet anda?
Pergamum - Classic X Metal.. sgt sedap.. di sini saya promote vid dpa..



5 barang yg ade kt meja anda. sila pilih scara rawak.
- PC aku la (of cos la)..
- tablet wacom aku..
- air mineral..
- hp
- sampah

soalan len la.. bosan soalan nie..

Nama gelaran anda?
haA.. soalan nie aku suke.. 'six' nme gelaran aku *aku bwu je kasi pada diri aku sendr.. (perasan)
haha.. dlu klu mmber yg lme knal aku dpa pggil bedot.. tp slalu dpa pnggil farock je..

Kaler peberet anda?
of cos black.. tp skang tgh cuba suke kaler hijau~

Ape anda buat lepas tdo?
mamai.. tdo blek..

Ape anda buat sebelum tdo?
berangan.. hehehehe..

Apa pet anda sedang buat sekarang?
xde pet kt umh nie.. kt kg ade.. xtaw tgh wtpe.. t aku cll die tnye..

Eh, apa kt belakang anda?
momok!! huh!! bjet nk tkotkn aku la 2~

Sapa mak anda?
Norizan Mokhtar.. ko cm kenal je.. apsal ko nk taw?..

Sape nenek anda?
lu dh lebih nie bai.. gua henjut lu kang..

Sape akak @adek perempua anda? leh kenal? *gurau sahaja
siot.. siyes gua henjut lu.. gua xde akak.. adek pn xde.. abg ade.. nk knal?..




4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. bedot..??hahhahhahahah...ta boleh ble na cll pet ko..hesh ko ni

    ReplyDelete
  3. hahaha.. ko mne taw pe mkset bedot 2.. hahaha..
    pet aku 2 mmg suke letak hp merate2.. 2 yg asyik xdpt 2

    ReplyDelete
  4. aku rase nak lempang ko bace jwpn nie
    haha
    -na'dz

    ReplyDelete