Saturday, June 19, 2010

Bab 29 - Soalan lagi~ ??? SPM

Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda?
: ak ckp kt beliau "hey awak!!! jgn la men tikam2.. sakit taw.. auuuw~ babap kang"

6 orang dihati anda?
: arwah papa, mama, abang, opah, atuk dan mimi zarai~ hee.. malu~

Anda rasa anda comel?
: tidak sama skali.. metal xde chomel2.. waaaaaaaaaaargh!!

Single or Taken?
: erk.. soalan apa ini.. owh.. phm2.. TAKKEN 6.. wah!! gile terbaik!! ko slah eja la.. bkn TAKEN tp TAKKEN.. lalalala~ *buat muke xbersalah serta muke kompiden yg jitu..

Blog yang anda suka?
: http://xdcmx.blogspot.com/.. yeah!! sbb die byk informasi & gosip hangat psl artis.. auuuw~

Adakah bilik anda kemas setiap hari??
: semestinya tidak.. sbulan skali kot..

Lagu terakhir yang anda dengar?
: lgu blog aku.. PERGAMUM - Classical X Metal.. ari2 lagu ni.. (xde lagu lain ke hah!?)

Last teks mesej?
: sat aku tgk handset.. Dari : Wan Xtreme, Mesej : "Blackhand kt ts.. ko call ar die.."

Last phone call?
: aku tpon faez blackhand.. (sibuk la ko nk taw.. stalker la nie.. dush!!)

Hari terakhir anda menangis?
: lme dh kot.. tahun lepas.. tp skang saye dh happy.. :)

List 5 kaler favorite anda?
: hitam, hijau, hitam mati, hijau daun pisang dan hijau glow in the dark.. hee.. kesimpulannye HITAM dan HIJAU..

Orang terakhir anda ber-Ym?
: lupe bah~ aku dh la mempunyai memory short term..

Game paling anda suka?
: Dirt 2!! terbaek!! tp mmber kate Assassin Creed 2 yg terbaek.. tp ble aku men, grafik bese je.. grafik Dirt 2 lg terbaek.. korang bandingkn..

Dirt 2

Assassin Creed 2


Adakah anda peminat MCR?
: hahahaha!! no.. tidak!! aku peminat salleh yaacob!!

Apa perasaan anda menjawab Tag ini?
: zzzzzzzz (copy paste lg)

p/s : gua curi lg soalan ni dari beliau.. aku jawab soalan ko btol2 kali nie.. wek!!

4 comments: