Sunday, August 15, 2010

Bab 41 - Soalan UPSR

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
-hmm.. pahala.. :)

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
-mertabak!! untuk berbuka.. tp xsedap.. ceh.. rugi je..

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
-ke umah aku ngan umah bakal bini aku t.. tp aku nk wt kt bulan.. klu leh r.. xleh xpe.. hmm..

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
-hubungan pe? xtaw la pe u ckp nie.. u ni.. mmg taw.. suke wt i mlu.. myampah~ auuuw~

5. Adakah anda dilamun cinta?
-u ni.. ngade2 la~ auuuw~ pukul pkai beg GUCCI i kang haA~ mlu~

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
-restoran xrestoran sgt la.. kt kedai abe.. kt miharja... ko taw x ktne?

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
-APO? terbaek!! mempunyai info2 yg padat, gosip2 artis terkini, dan lain2..

8. Apakah nama penuh kamu?
-Nama penuh saya ialah Farouq Iskandar Bin Palil.. nme awk?

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
-mama skang.. hmm.. sgt merindui papa.. :)

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
-my dad n my mom.. :)

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu? ( in no particular order )
-faizal tahir
-nabil raja lawak
-pak saod si tukang jahit
-JB (justin bibir)
-alexi laiho (children of bodom)
-dayang norfaizah
-aflin sauki
-izwan pilis

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
-oh tidak.. akak kt dobi yg tolong cucikn.. die sungguh baek.. tp die minx wang pula kpd saya apabila sudah siap dibasuh.. wang yg diminta mngikut kilo baju saye yg die bsuh.. damm!!

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
-musti la syurga.. tempat idaman sume manusia kot.. :)

14. Pelukan atau ciuman?
-klu laki, 2-2 xmo.. klu pmpuan, mau 2-2.. hahaha!!

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
-tag? sorry.. please try later..

16. 8 perkara yang amat saya gilai
-music
-gig
-gitar
-bass
-drum
-hmm.. cukup la 2..
-dah la.. aku ckp cukup, ckup la..
-ish budak ni.. aku tangan kang..

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
-haA?
-baeklah
-gile r
-Assalamualaikum..
-Hello, spe ni?
-hahaha!!
-kihkihkih!!
-lalallalala~

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca
-APO?
-UTOPIA
-ROTTW
-Buku Kurikulum Pendidikan Pemandu (KPP) Panduan Pembelajaran

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali
-Metallica : Master of Puppet
-Pergamum : Classic X Metal
-As Blood Run Black : In Dying Day
-BMTH : Pray for Plague
-Born of Osiris : Bow Down
-Children Of Bodom : Hate Me!!
-Sallih Yaacob : Pisang Panas
-Ungu : Tercipta Untuk Mu *muke ganaz tp hati romantis dan penyanyang

19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
-mls la jwb..

20. 8 orang untuk di tag
-kebende ko ni..
-dah2~ mak ko suh blek 2..
-mak ko suh beli santan..
-kang xbuke pose kang ko..
-dah2.. g sne
-g la sne.. aku nk lyn lgu Ungu : Tercipta Untuk Mu ni..
-siot la ko.. kaco je aku nk layan feel..
-huh!!

No comments:

Post a Comment