Saturday, August 21, 2010

Bab 57 - Keluar.. Penat..

ari ni kuo ngan orang gila.. sume giler.. kua ngan yaya giler ngan sahabat mereka yg giler jger.. pas2 mls lyn gile yaya (padahal dpa mls lyn gile aku.. hahaha) , aku lepak ngan ejan lak.. ejan, eddy, wan dan 2 lg rakan mereka.. (hee.. sorry.. lupe name).. pas2 buke sme, abis buka lepak miharja, jamming.. wah~ gile byk aktiviti ko..

aku mula dirasuk momok harimau..


lyly coba megeluarkn momok 2 dr tubuh ku.. tetapi gagal..


shisha dpt meneluarkn momok 2 dan passing ke badan yaya.. aku kelihatan normal kembali..


gambar selepas momok harimau berjaya dikeluarkn dr bdn yaya.. 2 pn selepas yaya menerima 11 das tembakan selipar aku..


mcm couple lak~ *argh.. tbe2 la ko.. yaya bkn nk kt hang pn.. hahaha.. perasan..

3 comments:

  1. kau memang sawan la gile!
    sesuke je panggil aku lyly. ewwww!
    wakakaak

    ReplyDelete
  2. momok ape
    la yang ade
    bulan2 posa ni??

    ReplyDelete
  3. lyana : hahahaha,, ko yg tulis lyly dlm vdeo yg ko rkn kt petrosains 2..

    diana rafar : momok yaya.. die dh bsatu dlm tubuh yaya.. hee

    ReplyDelete